Död apa?

Jag känner mig som en död apa just nu :) men jag är glad endå! :D Var på slagt igår, det var superkul! :D Jag dansade till jag nästan dog. Slagt stängde kl 4 tror jag, sen satt vi utanför och träffade på massor med folk. Bill är minnesvärd :D Efter ett tag bestämmde vi oss för att gå mott något ställe att äta, sara hittade en gunga mitt i vägen och där tog det stopp ett tag. jag frös så jag bestämmde mig för att byta om lite, mitt på vägen. Men jag gjorde det snyggt & smidigt :)

Jag var hemma kl 05.30 på morgonen. Jag gick alltså och la mig mitt på ljusa dagen kändes det som :)

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0