Jösses

Jag såg precis att jag inte har updaterat här på 6 dagar :P Förlåt? Men jag har inte så mycket att berätta.. Sommarlov har jag nu. Eller det är ju inte sommarlov egentligen :P Jag är ju bara arbetslös :( Haha. Men jag säger att det är sommarlov, låter bättre :)

I Helgen har jag jobbat, inget annat. Tog det bara lugnt och chillade hemma :) Det var skönt. Igår åkte jag till svedala och spenderade natten där igår äkte vi även till novalund. Jag köpte en söt liten "väska" och underkläder :) Me like!
Idag har jag varit och fixat naglarna och köpt sommarkortet. Kommer bli mycket bussresor när jag ska "bo" i svedala. Så nu kan jag åka hur mycket jag vill :) Nästan!

Nu sitter jag här och sitter. Ska förhoppningsvis köra med pappa ikväll. Får ta alla chanser som finns nu. Måste hålla igån så att jag inte glömmer bort hur man gör :)

Nää, nu har jag inte mycket mer att berätta!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0