Update!!!

Ja, nu kommer det verkligen en update!

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN FY FAN VAD JAG ÄT BÄÄÄST!! (Men jag vill inte sluta skolan! Jag vill fortfarande ha något att gå till varje dag och träffa alla på skolan! Tänk vilken trygghet som bara försvinner på en dag! 12 år i skolan och visst, jag hade tröttnat på det rejält men nu när det är över vill jag bara ha tillbaka det! :(

Studenten

Var bääst! Har aldrig haft så roligt i hela mitt liv kan jag nog svära på! Hela dagen var underbar! :D <3 Och flaket var bääst! Vilken jävla känsla! :D Underunderundeeeerbaaart! :D:D

Nu sitter jag i skolan, för sista gången i mitt liv! :( Skulle hämta mina betyg och ta lite saker från datorn som jag har haft nu i tre år! :) Efter detta ska jag till arbetsförmedlingen! :( Det vill jag inte.. Det är som ett bevis på att jag verkligen har slutat skolan juu!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0