Uppdate

Inte hänt så mycket här märkte jag.. Börjar bli väldigt dålig på att uppdatera, men skitsamma :)
Halkan gick bra. Nemas problemas vettu. Danmakr var aproligt! Har nog aldrig haft så roligt så det ,sået göras om :) Annars.. Mår dåligt.. Har ont i hela kroppen och är trött hela tiden.. Inte kul och jag vet inte varför.. Jobbigt! Var på apoteket idag och köpte nån droppar som jag ska droppa in i näsan aå att mina sår ska gå bort. Hoppas att det funkar! För det är döirriterande att ha massa sår i näsan som gör ont och blöder hela tiden :(

Nu ska jag lägga mig i sängen och vila lite :)

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0