Armband

Idag har varit en lugn dag i skolan, en matte lektion och två chill lektioner med virriga pidor! :) Han är asvirrig ibland.. Meeen vi gillar det :)  Idag bestämmde jag och Sarah oss för att gå till pärlshoppen och köpa armbands grejor ;) så det gjorde vi helt enkelt. Jag gjorde två armband, ett flätat mocka band med två hjärt berlocker och ett läder armand som man virar flera varv runt armen, det förstnämnda blev jag mest nöjd med :) Och jag måste ju tillägga att jag inte hade klarat det utan Carolins flitiga fingrar, hon fick hjälpa mig med allt små pill eftersom jag inte klarar sånt med mina naglar! Stooort Tack till Carolin! :D

Kanske kommer in en bild eller två lite senare :) Får se vilket humör jag är på ;)


Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0