Dagen så långt

Nu är kl halv tre. Håller just nu på att tvätta. Jag är så duktig. Men, jag kunde varit lite duktigare måste jag erkänna.. Jag väntar alltid tills sista trosan att tvätta :P Så jag har alltid sjukt mycket att tvätta när jag väl gör det :) Haha. Men, jag har ju mig själv att skylla..

När jag satt i skolan idag så fick jag ett samtal från Tanja&Sofija, dem var i stan och ville snacka lite.. Det tyckte jag var en bra ide så jag gick från lektionen och träffade dem :) Skönt att få prata ut lite faktist!

Idag ska jag även träffa älskoo en stund, jag hoppas det går bra. Men det tror jag  :) Jag ska försöka få honom att följa med mig och beställa tid idag, Eftersom att Liz inte var där igår.

Nu ska jag sätta mig i soffan och läsa igenom ToppHälsa och sedan gå er till tvättstugan :)

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0