Dagen

Nu är jag hemma hos älskling efter en låååång dag.

När jag skulle gå och prata om sommarjobbet så var chefen ej där, men jag fick prata med annan snäll person och han sa at jag skulle komma på måndag igen, så det ska jag. Men problemet är bara att jag skulle vara där runt 13.30 och jag har lektion vid 14.00 kan bli lite ont om tid då lixom, men det skiter jag lite i ;) Vill ju ha ett sommar jobb för sjutton, så jag offrar en lektion!

Vi var även på Zoozity idag. Var inte så imponerad som jag trodde att jag skulle bli, men det var spännande :) Där fanns en Pappigoja som jag pratade med :) Kunde nästan Säga Goddag! :) Han ville jättegärna, det märkte jag :) Sen fanns det en annan jättestor pappigoja som kostade 22.000 kr! :O Shiiit lixom!! En hel förmogenhet för att köpa ett husdjur!

Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla tv!

Puss


Kommentarer
Carolin

Vad är det för sommarjobb du söker din fis?

2008-03-02 @ 18:59:38
URL: http://makemebreathe.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0