Droger

Japps.. Var hos läkaren.. Han sa att jag har en blödning i ryggen, musklen? så nu går jag på droger! Smärtstilande, starka tabletter snackar vi om. Tog en för en halvtimme sedan och det har inte blivit bättre. Jag vill ha resultat direkt ju! Jaja. får hoppas att detta hjälper.

Igår ringde en kompis till mig och berättade att hennes föräldrar ska gifta sig. :) KUL! :D Och sen undrade hon även om jag ville vara deras fotograf under dagen. :D Ta foto inne i kyrkan och utanför och lite sånt. Jag sa så klart ja! Men nu när jag tänker efter kommer jag vara sjukt nervös. Tänk så blir det inga bra bilder? Jo.. Det måste de bli :)

Puss


Kommentarer
Carolin

Åh, vad roligt! Jag vill också :D Vems föräldrar är det? När ska dom gifta sig?
Det kommer att gå jättebra (:

2008-03-20 @ 19:19:30
URL: http://makemebreathe.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0