Dummhuvud!

Jag blir så trött, förbannad, Jag blir iiiilsken! Är så sjukt trött på min jävla skola! Det finns så sjukt störda människor här så att det inte är sant! Barnen här är totalt respektlösa, mot både sina kamrater och specielt lärarna! Det är så sjukt och jag blir så jävla irriterad! Fattar inte ungjävlarna att lärarna försöker hjälpa dem? Fattar dem inte att dem förstör för resten av klassen när dem sitter och skriker rätt ut "Jag faaaattar inte, du kan inte gå igenom detta när jag inte fattar, är du trög eller? Jag faaaaaaaatttttaaaaar inteeee!!!!!" Så sitter folk dag ut och dag in.! Och Ja, jag syftar på viissa människor, inte alla på denna skola.

Jag var bara tvungen att skriva av mig lite efter en HEMSK lektion av ovanstående.

Tack för mig.

Puss 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0