Första

Hejhopp! Här kommer dagens första inlägg, har helt glömt bort att blogga ! Inte bra. :P Iallafall. Idag har jag varit i skolan en snabbis, fick reda på mitt matte prov som jag gjorde igår. Fick VG :D Jättenöjd är jag eftersom jag inte kunde ett smack dagen innan :D Så, jag är mycket nöjd ;D Innan och efter skolan har jag varit i stan med Matilda. tills nu! :O sen typ halv elva till halv sex, det är sex timmar (Om man räcknar bort den tiden vi var i skolan.) Idag måste jag plugga röven av mig. Tänkte egentligen träna ikväll, men jag får nog hoppa det, måste verkligen klara geografin, vill inte komma tillbaka på vårt lov och göra omprov!

Såå, nu ska jag sätta igång!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0