Frågor & Svar

Dagens humör: Trött & Ledsen
Dagens gulligaste: Findus. Han är underbar :)
Dagens frisyr: Otvättat i knutt mitt på huvudet.
Dagens klädsel: Mjukis som gäller idag!
Dagens har gjort: Leggat i sängen, kollat på film, varit hos doktorn
Dagens materiella vill ha: En bra kamera
Dagens längtan: Att min rygg ska bli bra!!
Dagens fundering: Vad kan jag göra för att det ska bli bättre?
Dagens beroende: Inget..
Dagens tråkigaste: Att inte kunna göra det jag vill.
Dagens snällaste: Apotektanten som gav mig smärtstilande ;)
Dagens jobbigaste: RYGGEN!
Dagens borde göra: Plugga!
Dagens tankar: Inget just idag..


Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0