Fredag

Idag är det fredag. Vet inte vad jag ska hitta på idag.. Känner inte för något egentligen. Men på samma gång vill jag göra något.. Svårt.
Carolin har bjudit hem lite folk till sig idag, Vet inte om jag ska dit.. Jag vil, men jag vill inte... Blir lite trött på mig själv.
Matilda ville ut i stan och kolla studentkläning. Jag ville följa med men nu har hon inte hört av sig på ett tag. Får se vad som häder.. Lillebror ska spela match idag och jag skulle vilja se på men det är ute i bunkeflo och jag vet inte hur man tar sig dit, så det skiter vi i :)

Känns som att allt är fel idag, men det är ju inte mycket som är rätt iof.. Aaah. Nu ska jag gå och göra ingenting. Detta blev ett jävla depigt inlägg tycker jag, men skit i det :)

Puss


Kommentarer
Carolin

Men Mimms! Let me see the happy face (: Klart att du ska komma. (:

2008-03-14 @ 16:46:40
URL: http://makemebreathe.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0