Godmorgon Folket!

Idag är det lördag, jag kan inte sova. Men jag vill sova, jättemycket. Älskoo ligger där uppe och sussar söt fortfarande. Och jag börjar bli hungrig :( Meen, jag får vänta lite till :)

Idag står det mycket på schemat :) Jag ska först och främst söka sommar jobb! :D Håll tummarna för att jag får det! (Trots att jag inte har någon vanna innom det området, eller jo lite har jag allt!) Efter det ska jag och älskoo på en liten utflykt :) Vi ska till Zoozity! :D Hört talas om det? Det är typ världens största djuraffär med över 500 olika djur arter eller nått! (Tror jag det va) Och så är det typ ett upplevelse center med. Efter det vill jag till mobilia, jag vill hitta en snygg vårjacka. Så jag hoppas att älskoo går med på att ta mig dit ;) Sen ikväll bär det av hem till svedala! Och där stannar jag förmodligen tills på måndag :)

Vad ska du hitta på idag? :)


Kommentarer
HELENASCITY

godmorgon!

2008-03-01 @ 10:35:11
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0