Helt slut!

Nu har jag tränat, är helt slut! Under andra passet blev jag dessutom jättehungrig! Jag höll verkligen på att svimma. :( När jag sen satte mig på bussen hem kom det på en man med två pizzor, jag höllt verkligen på att hoppa på honom och sno hans pizzor, men jag fick hålla mig tills jag kom hem... För hemma väntade lax! Mumma!! Så nu har jag glufsat i mig det och är skit mätt!

Imorron börjar jag skolan redan kl 08.00 Med matte! Jobbig som attan. Men sen blir det form, det är roligt och under formen ska jag och Sarah äta Krua Thai! Läängtar lite tills imorron nu :P haha

Nää, nu ska jag lägga mig och kolla tv, tidig säng idag minnsan!

Puss


Kommentarer
Carolin

Har faktiskt smygpillat på en design till dig idag.. Hihi! Du får se imorgon (:

2008-03-04 @ 22:46:09
URL: http://makemebreathe.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0