Jag är sönder :(

Jaa, det är sant. Jag har gått sönder lite :( Har knappt sovit något i natt pga min rygg :( Jag har alltid haft problem med ryggen men på senaste tiden har jag inte kännt något. Tills igår, när jag tränade igår kändes allt som vanligt tills näst sista övningen. Pang sa det och det hög till i ryggen. Jag fick sjukt svårt att andas och kunde knapps röra mig. Men tuff som jag är så körde jag på som att inget hade hänt.. Dumt gjort kan jag lova! Nu sitter jag här och det är med nöd och näppe jag kan skriva... Det gör så fruktansvärt hon att jag bara vill gråta!

Så, idag blir det väl antagligen sängen för mig hela dagen. kan nästan bara ligga i en ställning och det är sjukt jobbigt.. :( Det är synd om mig :'( Nä, skojja bara.. :)


Puss


Kommentarer
Carolin

Sv: Ja, det är smällar man får ta... Kom på att jag missade mitt projekmöte också. Duuumt! (:

2008-03-18 @ 13:37:22
URL: http://makemebreathe.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0