Onsdag

S i t t e r  i skolan nu efter en lektion med Matte. Inte det roligaste som finns precis ;)
Idag är jag skit trött, verkligen astrött! Inte kul, och dessutom har jag träningsverk i hela kroppen (Nästan) Efter de hårda passen igår. Mest av allt har jag ont i mina tassar, har gått och klagat på det hela morgonen ;) Men det gör verkligen skit ont, i vristen speciellt. Kanske trampade fel igår? Jag har också jävlarns skoskav på lilltårna vilket gör helvetets ont. Jag skojar inte.. höllt nästan på att gråta när jag gick till skolan idag :( Meeen, älska livet som min vän Carolin brukar säga :)

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0