Uppe med tuppen :)

H e r r e j i s s e s , nu är det en ny vecka igen.. Ska tiden fortsätta gå så här fort är vi snart inne på år 2018 för tusan :O Haha.
Idag är det sjukt fint väder ute. Det ser väldigt varmt ut också. När solen börjar närma sig den lilla "soffgruppen" nere på gården tänkte jag ta mig dit och sitta och plugga och mysa i solen :) Idag är det som vanligt bara en lektion i skolan så där kommer jag inte vistas så länge. Efter skolan blir det träning.. Eller inte direkt. Det blir sen träning idag. Om vädret håller i sig kanske jag tar kameran och går ut och fotar lite?! :)

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0