Åka rullor på stranden?

Idag var jag och älskoo på stadium. Han skulle köpa shorts och jag skulle kolla på rullor. Jag vill jättegärna ha ett par rullor, NU! Himla härligt att bara åka runt nere vid ribban om dagarna och om kvällarna när det är mysigt väder! Helst vill jag köpa ett par till min lillebror också men det har jag nog inte råd med. :( Dessutom hade han nog endå inte haft tid att åka med mig, han har ju sin fotboll att tänka på :)
Men jag ska köpa ett par iaf. Älskoo har ju också rullor så jag kan ju ta med dem till svedala när jg är där så kan vi åka hela tiden :D Bra va?

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0