Äntligen hemma!

Ja, nu är jag äntligen hemma igen! Satt i skolan till halv 7 idag! :( Jobbigt eller vad? Men min älskade Matilda satt med mig hela tiden :) TACK Gummsan! Imorron blir det stan och kanskekanske kan man hitta något roligt att köpa till sig själv? :) Man vet ju aldrig.

Idag fic pappa bli inlagd på sjukhuset för sitt ben :( Stakars Pappa blir aldrig av med det jävla viruset som han fick för 5 år sedan när vi var i thailand. Hoppas verkligen att dom kan hitta vad det är för jävla fel snart!

Nu ska jag ta oh dricka en coca-cola :D Mums, sen ska jag ta och plugga lite faktiskt. Har Matte prov på freag oh det måste jag verkligen klara!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0