Dagen

Idag har jag hunnit med rätt mycket måste jag säga :) Imorse gjorde jag mina inbjudningskort så imorron ska pappa skriva ut dem och sen är det bara för mig att skicka ut dem. KUL!
Vid tolv träffade jag Carolin och Matilda, vi gick en sväng i stan och jag köpte lite små saker. Sen satte vi oss på esspresso och fikade. Sen var det dags att gå till skolan kl två och ha en lektion, sen var det bara för mig att gå till skolans bil för kl tre var det dags för mig att köra lite bil. Det gick bra, jag var rädd :( haha
Efter det gick jag hemmåt och jag han gå in i lite affärer. Och vet ni vad? Jag hittade en student klänning! :D:D Men jag är inte säker på den.. Den är lite genomskilning och det är ingen som man kan ha någon underklänning till.. Men jag ska tänka på saken.

Snart kommer Carolin hit och sen ska vi bege oss till Sarah! Det blir mys kväll där idag och det blir även övernattning! :)

Men vet ni? Vi hörs imorron :D

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0