Fööörlåt!

Jag har ju inte uppdaterat här på hela helgen har jag ju märkt..  Kan vara för att pappa har köpt ny dator utrustning och har hållt på och fixat med det.. :) Men nu är jag här och kladdar iaf..

I Helgen har det inte hänt så himla mycket. Jag har jobbat hela helgen och är helt slut nu, känns också som att jag har fått pollen allargi.. Eller så håller jag på att bli riktigt förkyld :( Idag måste jag plugga som ett djur.. Har ett stort arbete som ska vara inne imorron.. Ehmm, har Mimmi börjat med det? Nopp! Så idag och imorron ska jag PLUGGA! Japp för det ska jag. Men först ska jag ta mig ett bad, det är jag värd.. Sen kanske jag kommer på en massa andra saker som jag måse göra innan jag ska börja plugga. Brukar ju vara så, tyvärr! Nejmen vi säger väl så då?

Puss


Kommentarer
Carolin

MIMMI! Nu gör du geografin! OKEJ? :D

(Jag är också förkyld.. :()

2008-05-25 @ 19:33:15
URL: http://makemebreathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0