Första färdig :D

Nu är historian färdig, sen at den skulle varit inlämnad för en månad sen behöver vi ju inte prata om :P Hihi. Hittade ingen bild på tunikan jag köpte idag, fanns inbte på hemsidan men jag kanske kan ta en bild på min sen, vi får se :) Men jag har en annan bild att visa er. På min katt :P haha, han får vara med mycket men det var länge sedan han var med här på bloggen :)
Jag har ju som sagt pluggat nu och min snuff måste vara med mig hela tiden, speciellt när jag sitter vi datorn Är han inte trött så vill han helst av allt ssitta i knäet och mysa. Men idag skulle han ligga över hela datorbordet! Knäppgök!

Här kommer en bild på hur det såg ut..

Findus på datorbordet (Helst vill han ligga på tabgentbordet, men jag menar, nån måtta får det väl vara? Haha) Han blir en bra pappershållare iaf!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0