Helgen

Kom på att jag inte har uppdaterat något denna helgen, så nu gör jag det!

Inte mycket har hänt i helgen faktist. Har jobbat hela helgen och det har gått mycket bra, super mycket att göra så jag är helt slut. Igår var det 40 dagars och det var snack om att vi skulle till falsterbo, men så blev det inte sen. Men Bato kom till mig så myste lite grann, kollade på Las vegas. Sen åkte vi till doktorn också. Älskoo har fått konstiga utslag på benet och det såg ut som det Pappa fick så det var bara att gå till doktorn. Han fick en salva han ska ta tills på måndag och har det inte blivit bättre så ska han gå till sjukhuset! :( Hoppas att det inte är allvarligt.

Imorron ska jag träffa Carolin och ta en fika. Är det fint väder så drar vi oss till Bo01 och tar oss en fika och solar lite. Imorron ska jag köra också. Det ska bli kul. Sen blir det trääääning!

Nu ska jag kolla på "Sanningens ögonblick"

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0