Lördag

Hejhopp!

Kom precis på att jag inte bloggade något igår.. Men det var för att jag faktiskt inte hann :) Igår var jag skolan, gjorde matteprov och fixade ihop min fotografika handbok, projektet. Jag fick VG på matteprovet och jag fick MVG på projektet! ;D Så jävla roligt :)
Efterskolan var jag i stan en stund och efter det skulle man hem till sarah och grilla lite :) Över mysigt var det vill jag lova :D Sara är så underbar <3 Alla mina vänner är underbara <3 Skulle egentligen ut efter Sarah men det blev inte förens vid halv två så det belv lite sent för mig eftersom jag ska jobba dag, va hemma vid 2


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0