Söndag

Öööhe, jag menar ju måndag. Men det känns som en riktigt söndag idag. Jag är trött och seg och vädret är piss tråkit.. Det är mörkt och de regnar! Men det hade ju kunnat var mysigt om man hade kunnat ligga hemma och kolla på film idag. Men det kan man ju inte göra. Jag kom faktist igång med pluggandet igår :) Stolt över mig själv, skrev  nästan två hela sidor :D Men jag änvände mig bara utav en källa :P Och det ska vara 6-7 st.. Jaja, jag hittar mer i skolan idag :)

Idag ska jag ut och köra lite också :) Idag blir det nog inte en lika lummig lekion som föra gången, men det var kul :) Nää, nu måste jag göra mig iordning :)

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0