Tjingeling!

Nu sitter jag i skolan.. har haft håla i snart en timme och jag och Emelie sitter och väntar på att affärerna ska öppna.. Vi kom fram till att affärerna borde öppna kl 9 istället för kl 10! Bra va? :)
Meeeennneee.. Idag ska jag hämta min klänning :) Tänk så har jag gått upp värsta mycket i vikt och inte kommer in i den idag :( Det är min värsta mardröm! Då blir det svält tills på fredag! ;) Fast jag tror inte det :) Eller jag hoppas inte det! Ni fattar vad jag menar va? Haha...

Jaajjaaa, men nu ska vi nog ta oss till stan och lämna tillbaka min klänning och köpa lite grejor på pärlshopen! Och handla "lunch" Cocio och bulle! MUMS!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0