Torsdagmorgon!

Nu är det torsdag igen :) Imorron är det fredag och sen är det helg :D Herregud vad det går fort! Nästa vecka är det lixom en vecka kvar till studenten Inte klokt! Kom preis på att idag är det exakt två veckor kvar tills jag tar studenten!!! Aaaah! Igår pratade jag, mamma och pappa om att faktiskt ta oss till tyskland och inhandla all dricka som behövs till studnen, tänkte från början åka över till danmark men vi ska se vad som blir billigast, tyskland eller danmark :D

Idag ska jag träffa söta Matilda innan skolan och ta en fika :D Vi ska kolla lite på bartenderkurser också :D För vi vill ju verkliegn pka iväg! :D

Nää, nu ska jag spela lite Bloons Det är sjukt beroendeframkalande! :P

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0