Trött fiis

Jag har jobbat hela dagen och nu är jag en trött fis.. När jag var påväg hem från jobbet så mötte jag Pappa som var påväg till sitt jobb och fixa lite.. Så jag följde med honom.. När vi sen kommer hem ligger mamma däckad i soffan, findus ligger och sover i fönstret och sover han med. Jag går upp till mig och efter en stund ska jag gå och  kolla hur det är med min bror. när jag går till hans rum så hittar jag honom istället i mamma & pappas säng helt utslagen. Bennen hade han inte hunnit få med sig så halva kroppen låg utanför. När jag kommer in så lyfter han vimsigt huvudet och säger "Oj, jag skulle ju in på mitt rum och spela tv-spel" Jag skrattade så jag dog :) Lilleputt!


Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0