Uppdrag slutfört

Guuud vad jag är trött nu! Shiit vad ansträngade det kan vara att leta efter en klänning.. Har varit i jackt på en klänning i fem hela timmar! Gode Gud. Men jag hittade en :D Så nu är jag en glad flicka! Men jösses vad dyr den var, inte klokt hur mycket man kan ta för en klänning! Det gick för lite över 2000 kr. För en klänning. Jag tyckte det var alldeles för dyrt men Mamma & Mormor tyckte den var så underbar att jag bara måste ha den. Så det fick jag ju gå med på.  Mamma & Mormor va lite löjliga tyckte jag :P Dem började gråta när jag kom ut i klänningen jag bestämmde mig för, haha.

Nu ska jag duscha och sen lägga mig och vila, för jag är dööötrött nu!

Puss


Kommentarer
carrowe

hur ser den ut? :)

2008-05-07 @ 17:08:13
URL: http://metrobloggen.se/carrowe
carrowe

Men jag ska inte gå på balen :P

men den låter jättefin! får se på bilderna sen ;)

2008-05-07 @ 21:18:49
URL: http://metrobloggen.se/carrowe


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0