vårkänslor?

Har läst en del bloggar idag och vet ni vad? Nästan alla är lika deprimerande.. Asså jag menar allvar när jag säger att det i 3 av 4 bloggar står "Jag mår dåligt, allt känns så fel" och blablabla.. Och jag känner igen mig i det. Jag mår sjukt dåligt nu för tiden. Känner mig hängig och ledsen väldigt ofta. Och jag undrar varför det är så?! Det är ju för fasiken vår och snart sommar. Solen är frame för det mesta och snart är det tillochmed student! Vad är det som gör att vi tonåringar, som egentligen borde älska livet är så sjukt demprimerade? Finns det någon som har ett svar till mig så skriv! :)

Puss


Kommentarer
Matilda

Jag vet, det är våra förhållanden!

2008-05-21 @ 13:42:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0