Viiims mimmi

Så jävla typiskt! Idag lyckade jag med det som vi alla väntat på att någon ska göra.. Nämligen slänga med mitt elevkort med maten :( I Tre år har jag aldrig glömt eller gjort av med det en enda gång.. Och nu när det är en månad kvar av skolan och en vecka kvar till balen så lyckas jag! :@ Är så himla arg på mig själv, satt och svor åt mig själv en lååång stund när jag upptäckte det!

(För dem som inte vet så har vi elevkort för att komma in i skolan och detta kort måste vi också visa upp när vi ska ta mat. Detta lägger jag alltid på brikan när jag hämtar maten och lägger tillbaka det i plånboken när jag är klar) Meen som sagt lyckades jag missa det idag! Aaaaaarrrrrhhhhhhhhhh!!!!!!
Men älska livet liksom!

Puss


Kommentarer
Carrowe

ååh, har fasat varje gång för att jag ska göra det! men kunde du inte säga till dem som jobbar där?

2008-05-10 @ 00:25:22
URL: http://metrobloggen.se/carrowe


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0