24/11-08

Igår var som ni säkert förstår en bra dag :) Och det var faktist mycket som hände igår :) För det första så klarade jag uppkörningen!!! Wohooo! Trodde verkligen inte att man kunde bli så glad över ett körkort! Men fyfan vad jag blev glad! Igår hade jag och min älskade pojkvän även varit tillsammans i 40 månader! :O Tiden går sjukt fort! Älskar dig ska du veta! Igår var det även endast en månad kvar till julafton! Det ni! Nu är det veeerligen snart julafton! Och ovan på allt köpte jag även min nyårsklänning igår :) Den är jättefin!

Nu ska jag snart till jobb!


Puss


Kommentarer
Emelie

Graaaaaattis :)

2008-11-25 @ 23:06:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0