Hemma!

Helgen har varit bra! Överlag iaf :D

I fredags blev det fest! Förfest hemma hos mig med Matilda, Carolin och Sebbe! Det var himla trevlig må jag säga! Efter lite snack, drickande och musiklyssnande så begav vi oss till Buddah! Men när vi kom dit blev det att vi fortsatte till slagt i stället! Där var det KUL! Men det brukar det ju vara. Tänkte ta det ganska lugnt eftersom jag skulle upp tidigt och sitta på tog i två timmar till halmstad för släkt middag på lördagen... Den planen sprak ju ganska snabbt! Var redan bra på det när vi kom in på slagt och sen träffade man en kompis till en kompis som tyckte det skulle vara kul med lite teqila! Jo men man tackar! I vilket fal som helst var jag hemma 6 på morgonen..

Vaknade runt halv tolv på lördagen och mådde inte bra! Men det var bara att ta sig upp och duscha och fixa till sig för att sen ta dig till stationen. Blev BK till frukost! Haha. Fyllemat på hög nivå ja! I Halmstad var det trevligt som vanligt! Farmors mat är att dö för! :D

NU ska jag lägga mig i sängen och kanske kolla på någon film.. Eller så somnar jag helt enkelt!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0