Tjilevipen!

Idag har varit en håll-i-gång-hela-dagen-dag! Först var det jobb på förmiddagen. 10.00 till 13.30. Precis när jag kommer utanför dörren så får jag ett sms av matilda om att hon vill in till stan! Eftersom mitt jobb ligger mitt i stan så var jag ju redan där! Så det var ju bara för henne att ta sig in och sen gick vi i stan en stund. Åt lite på krua thai och sen gick vi i stan lite till och sen tog vi oss en sen fika :) Jag hittade föresten en jättesöt Klänning/hög kjol! :D Jag gillade den jättemycket så nu vill jag ut och feeeesta! :D Mihih!

Jag har alltså precis kommit hem och nu har jag ont i halsen och är täppt i näsan! Inte roligt alls..

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0