Ändrade planer i måndags :P

Sist jag skrev var det måndag då skrev jag att jag skulle baka kanelbullar.. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Plötsligt vibrerar telefonen och jag får ett mess. Där stod det: Gör dig färdig, du ska hem till mig! :) Så det var ju bara att göra sig färdig och hänga med hem till honom och mysa. Men först blev det ett stopp på Ikea och kolla sängar. Jag tror nog att vi har hittat en vinnare nu :D

Idag har jag inte gjort så mycket. Bara bakat mina kanelbullar :) Så nu kräks jag lite på att bara höra ordet kanelbullar. Haha! Och vet ni en annan sak jag kräks på? Att min telefon har lagt av! :( Den bara la av utan förvarning i måndags, så idag ska jag gå till tre och be dem fixa min lilla söta telefon! Vill inte dras med min gammla :P

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0