Bilderna

Nu har jag försökt att lägga in bilderna jag tog idag. Men min dator är full så bilderna får inte plats! Så imorgon får jag sno åt mig Paps dator så jag kan lägga in dem där och sen fixa lite på dem kanske och sen lägga in dem här :) Wihi ;P

Nu ska jag snart göra mig klar för sängen :) Upp tidigt imorgon eftersom Sarah helt plötsligt tycker att man ska "ta vara på dagen", Så imorgon ska jag träffa henne runt tolv. Äta lite krua thai och förmodligen prata pinsamheter sen i lördags :) Sånt gillas!

Puss


Kommentarer
Anonym

åh gud vad läckert!!! =) vill också ha tattooos.. men som du säger tror jag att de kommer bli beroende framkallande.. och jag kommer väl täcka hela kroppen xd

detsamma!

2008-10-14 @ 22:27:08
URL: http://ampel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0