Fotograferat :)

Idag tog jag mig ut och fotograferade. Vet inte om det blev någon bra bild som kom med hem men det ska jag kolla snart. Blev det någon bra kommer det upp på bloggen sen :)

Jag skulle vilja gå till pildamsparken i kväll när det blivit mörkt. Det ska finnas massa ljus i vattnet har jag flr mig. och det kan bli fina bilder av det :) Men jag vill inte gå dit själv.. Någon som vill följa med? :P Får kanske kolla med lillebror om han orkar hänga med sin jobbiga storasyster :)


Puss


Kommentarer
o

jag älskar att fota ja!:)

2008-10-14 @ 17:14:52
URL: http://oskhar.blogg.se/
Emz

Bara säg till så hookar vi upp en fotorunda, jag är alltid på ;D / kraam / ps - måste fika snaaart tycker jag -

2008-10-14 @ 18:25:45
Stephanie

ha en nice kväll!

2008-10-14 @ 20:25:42
URL: http://ampel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0