Jag är uppe!

Godmorgon!

Nu är helgen över! Det gillas inte, för jag gillar helgerna! :) Kan det inte vara helg hela tiden? Mihih.
Ska jag berätta lite fort vad jag har gjort i helgen då? Jag börjar med fredagen.

I fredags ringde Älskoo mig och undrarde om jag hade ätit än.. Nej svarade jag eftersom att det hade jag ju inte gjort. Så han föreslog att vi skulle åka till intermezzo och äta. Det gjordes, jag åt en halv pizza och sen orkade jag inte mer :) Älskoo och Alemo blev lite arga och tyckte att jag visst kunde äta mer. Men det gick inte :) Sen var det bara hem och mysa!
Lördag bestod av ullared :D:D:D Det var underbart! Det är det enda jag kan beskriva det med! UNDERBART! Jag handlade massor och det gjorde min pojke med :)
Igår, söndag tog jag mig till jobbet.. Kände att jag faktist behöver pengarna eftersom jag gjorde av med rätt mycket i lördags :P Så söndagen bestod endast av jobb..

Det var min helg! Vad har du hittat på?

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0