Jag ger mig iväg!

Ja, snart kommer min älskade älskling och hämtar mig. Vi drar dierkt till intermezzo och kränger mat! :D Det gillar jag! Imorgon blir det Ullared och jag har inte gjort någon lista än :) Men det löser sig.. Shoppa har väl aldrig varit något problem? ;)

Och föresten, jobbet i natt.. Det var skit! Jag hatar det! Jag fick städa i fem timmar! Mina armar är helt döda idag. Men det var inte det värsta med kvällen.. Det värsta var alla fulla människor! Usch säger jag. Jag hatar sånt.. Vad mycket man får höra av äkliga människor asså, det är sjukt! Nä, Jag vet inte omk jag tar mig till det där jobbet på söndag. Vi får helt enkelt se hur jag gör!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0