Nya naglar!

Nu sitter jag här med mina nya naglar! Är helt otroligt hur naglarkan förändra hela handen! Sjukt :)

Idag är det torsdag, alltså inte långt kvar till helgen :) i helgen har jag för en gångs skull stora planer :) Imorgon ska jag hem till Mormor och äta middag med lillebror och kusin. Det ska bli trevligt (Hoppas jag) :P Efter det kanske jag åker till älskoo och sover där? Får se vad som bestämms. På lördag blir det dunder fest! :D Emilia fyller 20 och hennes Mami fyller 40, alltså blir den ett hejdundrandes party! Mihihi! Efter det kanske jag åker hem till älskoo.. Än en gång får vi se vad som bestämms!

Nu ska jag se om jag kan hitta något fint jag kan ha på mig imorgon :)

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0