Shiit, jag kommer döö

Min lillebror är en riktigt sträng "tränare". Jag tänkte latja lite på hans rum med hans boxningssäck.. Lite sådär skojträna lixom. Så jag frågade honom om lite tips, jag trodde ju aldrig i hela mitt liv att han skulle ta detta på fullaste allvar. Men jeeevlar vad fel jag hade. Så nu har jag fått värsta övningarna som jag ska göra. Skit bra för fan! Nu kanske jag kommer igång på riktigt igen!

Jag: Jag orkar inte mer..
Lillebror: Fortsätt
Jag: Men nu orka jag verkligen inte mer!
Lillebror:
HÅLL KÄFT OCH FORTSÄTT!!!!

Så jag fick ju snällt fortsätta tills jag var färdig! Haha.

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0