Söndag ööö MÅNDAG!

Ja jsy det, det är ju faktist måndag idag. Men gårdagen fanns inte riktigt för mig. Jag tar det från början.

LÖRDAG:

Emilia och hennes Mamma hade fest. Det var roligt! Tyvärr alldeles, ALLDELES för mycket dricka för min kropp. Kvällen avslutades tidigt eftersom Sarah skulle upp och jobba tidigt på söndag. Det var nog tur att jag följde med henne annars hade jag nog hamnat på akuten för magpupning (?) Ja, så mycket ficj jag tydligen i mig, jag mins någon jävla caramell shot som slank ner.. Typ sådär 10 st! Och då överdriver jag inte, snarare underdriver jag. Haha, kan man skiva så? Iaf, vi tog bussen in till malmö, jag hoppade av på södervärn där Älskoo väntade på mig. Jag mådde inte bra så jag fick gå iväg och "göra så jag mådde lite bättre" om ni förstår vad jag menar. Efter en stund kom svärfar och hämtade upp oss. Min tidsuppfattning mellan när vi tog bussen kvart över tolv och vi kom hem är noll, sista gången jag kollade på klockan var den runt 4.

SÖNDAG:

vi sover till halv 2. Går upp och äter frukost, en halv macka för min del. Jag mår INTE bra! Går och lägger mig igen och sover till 4-halv 5. Upp igen, nu är jag hungrig! Äter fruktansvärt god middag, MYCKET middag! Åker sedan iväg och köper chips och coca-cola! :D MUMS! Kollar på One Three hill. Och runt 9 somnar jag fint igen! Det blev alltså inte mycket till söndag för min del! Shit vad dåligt jag mådde igår! Inte roligt vill jag lova!

Men lördagen var sjuukt roligt! Tack Emila för en underbar kväll! <3

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0