Tatuering

Japp, nu vill jag tatuera mig igen. vet bara inte riktigt vad jag ska göra.. Har massor med ideer, eller kanske inte massor men några.

Jag vill absolut ha en text. Och jag skulle vilja ha en blomma.. Så jag har tänkt mig att kanske ha en blomma med ett ord. Har gjort lite olika ord i word och nu skulle jag vilja ha er läsares hjälp med som är snyggast :) Tror ni att ni kan hjälpa mig med detta?






Okej, nu har jag försökt ladda upp en bild i flera timmar känns det som! Men det funkar fan inte! Fårväl försöka lite senare.. Men nu känns detta inlägg helt onödigt.. Skitsamma! Jag publicerar det endå! :)

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0