Te & ballerina

Nu sitter jag här igen.. Tröstäter ballerina och slånger i mig te! Idag är första dagen på jobbet.. JAG VILL INTE! Men jag ska dit. Jag ska se hur det är och jag ska prova på det.. Jag ska inte bara sluta för att jag känner att jag inte vill. Men jag vill ju inte.. :( Har iaf sökt andra jobb redan. Så illa känns det. Sökte på ikea igår :) Det hade endå vat kul att jobba med :)

På lördag händer det iaf något roligt, jag och älskoo ska till Ullared! :D Äntligen! Det påminer mig om att jag måste hämta ut min sista lön på mitt gammla extrajobb.. :( Hade inte min rygg vat dum så hade jag nog jobbat där för evigt :P Det påminer mig om en annan sak, jag ska söka jobb i djuraffärer.. Det hade vat sjukt mysigt :) Ha massa djur omkring sig :)

Nä, nu ska jag ducsha!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0