Vackert

I söndags var det ju ett sånt himla oväder ute, jag jopbbade och för en gångs skull så tog jag med mig kameran för jag tänkte fota lite.. Blev ju inte så eftersom att det regnade så mycket. Iaf, lagom till jag skulle gå hem så blev lite småfint väder. Denna bild jag ska via er nu ser verkligen så "upprigad" ut men det var den inte, jag hittade det så och det blev en fin bild tyckte jag :) Har inte redgerat något så ta det med en nypa salt ;)




Ska fixa och trixa lite också hade jag tänkt så det kommer fler bilder.. Men jag är slö med sånt så ha lite tålamod med mig :) okej?

Puss


Kommentarer
Carolin

Suuuusiig :D fast det var dom du sa, blomman passar egentligen inte in (:

2008-10-07 @ 18:43:46
URL: http://makemebreathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0