Drömkroppen!

Sitter och kollar på topmodell 10..

Man får ju nästan lite ångest när man ser alla dem vackra kropparna. Säger inte att alla där har fina kroppar, vissa är ju alldeles för smala! Sjukt smala måste jag säga... Men jag måste erkänna att jag kollar lite extra i speglen efter att jag har sett ett program som topmodell. Och ser tyvärr för mycket skavanker!

Jag vet att jag är den enda som kan ändra på det jag ser i speglen, så nu har jag bestämmt mig för att göra det också. Såå.. Jag kommer antagligen att skriva ner rätt mycket om det jag ska kommer att göra för att försöka förändra min kropp, tex träning osv.

Påtal om träning så kommer jag endast att "hemmaträna" eftersom att jag inte har råd att betala massa pengar för att gå till ett gym. Jag kommer alltså att gå power-walks, göra situps/armhävningar mm.

Såå, vem tror att jag kommer att klara det? Jag hoppas iaf verkligen att jag kommer klara det :)

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0