Fredag, igen!

Ja, kom precis på att jag hade en blogg :P Glömer bort det ibland! Haha. Har inte hänt så mycket sedan sist jag skrev. Helgen med älskoo var dundermysigt! Vi gjorde ingenting utan bara myste hela kvällarna :) Det tyckte jag om! I veckan har jag träffat Sarah och Matilda, även Bo en lite stund! Det var mys på hög nivå det med! :D Det blev krua thai och en runda på stan! Sen ålte jag till älskoo igen och spenderade två dagar där! :)

Som sagt, idag är det fredag igen! I Helgen blir det jobb så jag ska inte göra något speciellt idag. Fast jag måste erkänna att jag är sjuuukt sugen på att festa! ;(

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0