Goooodmorgon!

Hej igen! Trevligt att du kom tillbaka :) Hihi..

Nä men hur mår du ni idag? Jag mår sådär. Är trött och känner mig sjukt sliten! Har ont i hela kroppen men framförallt har jag ont i min stakars rygg! :( Så sjukt ont att jag inte vet var jag ska ta vägen imellan åt! Jag som tänkte gå ut och gå en riktigt lång och utmattande runda i parken idag, känns som att den planen sket sig!? Japp det gjorde den nog!

Istället ska jag ta mig till stan en sanbb runda och se om jag kan hitta en present till min fader! :) Han fyller år snart så då får man ju ge honom presenter! Jag tycker det är kul att ge presenter! Hihi Men först ska jag ta och äta lite frukost för nu börjar jag bli hungrig :)

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0