ont i näsan :)

Japp, jag har ont i min näsa. Lite roligt tycker jag :P Fast det är inte så roligt egentligen :P haha, jag vet det finns ingen poäng med det jag skriver! Men det känns som att det är en sådan dag för mig idag! Inget sammanhang och ingen poäng med det jag säger/gör! :P Haha.

Idag ska jag till min älskling :) Det ska bli mys, som alltid! Imrogon ska jag träffa vänner i staden och kanske äta lite krua thai eller ta en fika? Har inte riktigt koll på vad som händer. Jag ska iaf köpa presenter till min paps och morfar och kanske svärfar om jag hitta något roligt? Alla dessa män fyller nämligen år i oktober. och alla innan den 10:de! Haha liiite jobbigt! Men som jag har skrivit innan, jag tycker om att köpa presenter til folk jag gillar :)

Nu ska jag ta mig en dusch!

 

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0