Tack gode gud att det är fredag!

Idag är det äntligen fredag. SOM jag har längtat efter just denna fredag! Ni fattar inte! Och vet ni varför? Joo, för denna helgen är jag ledig! :D Detta betyder att jag ska få spendera mer än några få timmar med min älskade pojkvän! :D UNDERBART! Ska bara precis njuta av vartenda sekund jag har med honom denna helgen, kanske låter löjligt men jag har verkligen saknat honom! SÅ denna helgen blir det mysmaraton!

Men först jag jag träffa min fina vän Emma för lite snack och en fika :) Och det är också sjukt myyyssigt! :D

Puss


Kommentarer
Angie (:

Vad mysigt med fredag och FIKA :D

Kram

2008-09-18 @ 21:39:38
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0